Uspešno završena manifestacija FemaleEnter.com, na Brkinom salašu, od 15. do 18. oktobra
Organizovanje manifestacije FemaleEnter.com imala je za cilj promociju i konkretno realizovanje preduzetničkih ideja kroz direktnu prodaju proizvoda zanatske delatnosti i usluga namenjenih ženama koje su odabrane da pohađaju edukaciju. Dakle, preduzetnicama je pored besplatnog pohađanje edukacija, odnosno proširivanje znanja i povećanje potencijala za uspeh omogućena i besplatna promocija i prodaja svojih proizvoda.
Manifestacija je bila propraćena adekvatno o čemu svedoči i krajnja evaluacija programa od strane preduzetnica. Posetioci su takođe bili zadovoljni ponudom i smatrali su da je ovo odlična inicijativa koja će u budućnosti u velikoj meri osnažiti i afirmisati preduzetnice. Tokom četiri dana manifestacije svim posetiocima bili du deljeni promotivni materijali u vidu poklona - šolja, privezaka, hemijski, majica, blokčića itd.
Izmeštanje lokacije manifestacije Female.Enter.com
Nakon uspešno završenih edukacija preduzetnica u sklopu projekta Female.Emter.com. Edukacije su se održale u periodu od 15. avgusta do 6. septembra. Teme koje bi se obrađivale su: digitalni marketing, web trgovina, kreiranje sajta, osnove grafičkog dizajna, ovladavanje različitim opcijama u oglašavanju koje nude socijalne mreže, ali i teme poput usluga, uslužnih tehnologija, efikasnih sistema u uslužnim tehnologijama, kao i teme koje su se odnosile na konkretno pisanje projekata i mogućnosti koje pružaju fondovi.Treća faza projekta odnosila se na organizovanje manifestacije, koja ima za cilj promociju i konkretno realizovanje preduzetničkih ideja kroz direktnu prodaju proizvoda zanatske delatnosti i usluga na Trgu Slobode u Novom Sadu namenjenih ženama koje su odabrane da pohađaju edukaciju. Dakle, preduzetnicama je pored besplatnog pohađanje edukacija, odnosno proširivanje znanja i povećanje potencijala za uspeh omogućena i besplatna promocija i prodaja svojih proizvoda koja je bila planirana na Trgu slobode od 8-11. oktobra, međutim usled nepovoljne epidemiološke situacije uzrokovane korona virusom . COVID-19, lokacija manifestacije se premešta na Brkin salaš, na Čeneju, od 15. do 18. oktobra.
Odlaže se manifestacija FemaleEnter.com
Usled nepovoljne epidemiološke situacije usled i daljeg održavanja virusa COVID-19, primorani smo da odložimo manifestaciju FemaleEnter.com uz mogućnost izmeštanja lokacije.
Uskoro više informacija...
Manifestacija FemaleEnter.com na Trgu Slobode, 8-11. oktobra
Nakon uspešno završenih edukacija preduzetnica u sklopu projekta Female.Emter.com. Edukacije su se održale u periodu od 15. avgusta do 6. septembra. Teme koje bi se obrađivale su: digitalni marketing, web trgovina, kreiranje sajta, osnove grafičkog dizajna, ovladavanje različitim opcijama u oglašavanju koje nude socijalne mreže, ali i teme poput usluga, uslužnih tehnologija, efikasnih sistema u uslužnim tehnologijama, kao i teme koje su se odnosile na konkretno pisanje projekata i mogućnosti koje pružaju fondovi.Treća faza projekta odnosila se na organizovanje manifestacije, koja ima za cilj promociju i konkretno realizovanje preduzetničkih ideja kroz direktnu prodaju proizvoda zanatske delatnosti i usluga na Trgu Slobode u Novom Sadu namenjenih ženama koje su odabrane da pohađaju edukaciju. Dakle, preduzetnicama je pored besplatnog pohađanje edukacija, odnosno proširivanje znanja i povećanje potencijala za uspeh omogućena i besplatna promocija i prodaja svojih proizvoda na Trgu Slobode, u Novom Sadu, planiranih za period od 8. do 11. oktobra, od 12-20h.
Uspešno završene edukacije u sklopu projekta FemaleEnter.com
Jedna od faza projekta FemaleEnter.com odnosila se na organizovanje paketa obuka namenjenih ženama preduzetnicama koje su imale za cilj da pruže znanje o savremenim oblicima poslovanja, kako bi upoznale sa novim pristupima u uslužnim tehnologijama, mogućnostima digitalnih komunikacija, kao i mogućnostima apliciranja na različite tokove finansiranja i sufinansiranja.
Regrutacija preduzetnica se vršila putem promotivnog oglašavanja na internetu i putem društvenih mreža, ali je regrutovanje kandidatkinja takođe vršeno kontaktiranjem drugih asocijacija čije su članice žene preduzetnice, kako bi selekcija kandidatkinja bila što adekvatnija. Prijava na konkurs zahtevala je od kandidatkinja da pošalju svoju biografiju i motivaciono pismo kako bi organizatori imali što bolji uvid u potrebe kandidatkinja. Nakon pažljive analize, pristiglih prijava, pristupilo se odabiru kandidatkinja, nakon čega je i konačno odabrano 20 korisnica projekta.
Edukacije su se održale u periodu od 15. avgusta do 6. septembra, dakle u trajanju od četiri vikenda (subotom i nedeljom), u restoranu Absolut terasa, na Ribarcu od 11-15h, prema unapred utvrđenom rasporedu. Teme koje bi se obrađivale su: digitalni marketing, web trgovina, kreiranje sajta, osnove grafičkog dizajna, ovladavanje različitim opcijama u oglašavanju koje nude socijalne mreže, ali i teme poput usluga, uslužnih tehnologija, efikasnih sistema u uslužnim tehnologijama, kao i teme koje su se odnosile na konkretno pisanje projekata i mogućnosti koje pružaju fondovi.
Predavači: dr Ana Knežević, MA Igor Graić, prof. dr Nenad Simeunović, prof. dr Slobodan Morača
